Re: [PR] PM - Forslag .. Windows 2000 udløber.

Jesper Krogh <sslug@sslug> writes:

> Vi kan se at henmod halvdelen af alle virksomheder, er blevet sat i den
> situation at de enten skal betale for udvidet support eller for
> opgraderinger af deres Microsoft Windows 2000 systemer.[1]

Selv med Debian er sikkerhedssupport svært 4 år efter frigivelsen af
en version af systemet. Jeg tror ikke umidelbart at det er en god
trædesten for en historie.

Folk der ikke følger med udviklingen bliver ladt tilbage. Forskellen
er bare at at hvis man vælger gratisprodukter så er det gratis at
følge med og hvis man bruger betalingsprodukter, så koster det penge
at følge med.

--
 Peter Makholm     |       Why does the entertainment industry wants us to
 sslug@sslug |      believe that a society base on full surveillance