Re: [PR] DR-rc1 -> ?

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Anne:

> Bør det ske med det samme eller parallelt med at det går i
> trykken?

IMHO med det samme. Retten har kogt længe her på listen allerede.
Tingene er gennemtænkt. På den måde er de, der får brevet også forberedt
på, at der ønskes en reaktion.

Efter "trykken" kommer der så en yderligere påmindelse :)

> Og hvor mange timers tålmodighed bør man give en
> debatredaktør før man spørger hans/hendes konkurrent?

En arbejdsdag, vil vel være rimelig overvejelsestid, synes jeg.

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]