Re: [PR] DR-rc1 -> ?

Anne:

> Men vil vi gerne have, at der tages konkret stilling,
> synes jeg, at det skal gå som brev til public
> service-udbyderen, med kopi til SI og It-og
> Forskningsministeren med anmodning om deres kommentarer
> til problemstillingen.

Bør det ske med det samme eller parallelt med at det går i
trykken?

Og hvor mange timers tålmodighed bør man give en
debatredaktør før man spørger hans/hendes konkurrent?

Jacob
--
People in cars cause accidents. Accidents in cars cause people.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]