Re: [PR] DR-rc1

>  <titel>
>   DR Online i demokratiets tjeneste?
>
>  <tekst>
>
> Forleden mens jeg sad og så Tv-Avisen blev udsendelsen pludselig
> afbrudt af et skilt hvor der stod: "Kære tv-seer, Vi har bemærket at
> du måske bruger et ældre fjernsyn der kan skabe problemer med hensyn
> til visningen af indhold af DR-tv.  Derfor vil vi opfordre dig til at
> købe det nyeste af ét af følgende fjernsynsmærker: Sony eller
> Philips."

Jeg har kigget lidt på ovenstående og synes der er
et eller andet galt med analogien "ældre fjernsyn".
Det virker som om at det er i orden at anbefale folk til at
købe et nyt hvis det de har er noget gammelt lort.
Hvad synes I?

Jeg tænkte på i stedet at skrive noget ligende:

"Kære tv-seer, Vi har bemærket at du hverken bruger et Sony eller Philips
fjernsyn. Da vi som TV station kun understøtter disse fjernsyns mærker bedes
du venligst anskaffe dig et nyt."

Mvh Jacob Kolding

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys		*/
/*	Square Watermelon Super Happy Fun Go-Go	*/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]