Re: [PR] DR vers. 1.07

Korrekturlæsning 2 (fejlrettelser til Sune Rated Bahns seneste)

Jeg undskylder for dobbeltdækningen i min tidligere besked. Jeg havde
ikke læst hele listen.

On 22 Aug 2001, at 12:09, Sune Rastad Bahn wrote:

> Forleden mens jeg sad og så TV-Avisen

Hvis du spørger Retskrivningsordbogen, tror jeg det hedder "Tv-avisen".
Men jeg er ikke sikker.

> blev udsendelse pludselig

udsendelsen

> afbrudt af et skilt hvor der stod: "Kære TV-seer, Vi har bemærket at du

Retskrivningsordbogen siger derimod klart og tydeligt, at det hedder tv-
seer.

> måske bruger et ældre fjernsyn der kan skabe problemer med hensyn til
> visningen af indhold af DR-tv.  Derfor vil vi opfordre dig til at købe
> det nyeste af ét af følgende fjernsynsmærker: Sony eller Philips."

[...]

> Siden da har jeg måtte
> finde mig i at mine udsendelser bliver afbrudt med jævne mellemrum. Men
> hvad, jeg kan jo også bare anskaffe mig et nyt Sony-apparat.

"Har jeg måttet..."

> Ovenstående er naturligvis et fantasifuldt fremtidsscenarie. Så du
> behøves ikke være bange for at se den slags skilte næste gang du
> tænder for dit B&O eller Samsung fjernsyn.

IMHO ville jeg mene, at man ikke kan sige "du behøves."

[...]
> Hvorfor er DR Onlines hjemmeside fyldt med så mange fejl at kun få
> browsere kan tyde siderne?

Er det ikke dobbeltkonfekt at skrive "DR Onlines hjemmeside"?

--
Thomas Kilde Krath
http://krath.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]