Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> writes:

> Så er det unødvendigt at skrive noget om TV i
> selve teksten

Det tror jeg ikke er en god idé. Det skader ikke at "forklare"
tegningen, det kan derimod sikre at alle forstår den.

> og den kan gøres mere skarp og målrettet.

Og det er en god idé.

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."