Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

>   * Groves afsluttende bemærkning svæver lidt vel meget for
>     sig selv.

Ja, hvis vi ikke kan ramme den på, så lad os droppe den.

> ledte efter så dukker samme - nu noget mere irriterende
> opfordring - atter op igen.

Ikke både 'atter' og 'igen', entet eller, jeg fortrækker - som tidligere -
"- atter op."

> med fejl så browsere, selvom de overholder den globale
> internetstandard for websider, har ikke mulighed for at

s/har ikke/ikke har/

> der ikke har mulighed for at bruge de to anbefalede

s/de to/ en af de to/
Der er ingen der siger man skal køre både Netscape og IE.

> at se tv-avis, hvis man har et tv fra Sony eller Phillips?

s/Phillips/Philips/

> <alternativ>
>  Det er i øvrigt værd at bide mærke i at, hvis Danmarks
>  Radio var underlagt et ministerie i stedet for at være

s/ministerie/ministerium/

>  selvstændig, ville det være omfattet af "Statens standard
>  for elektronisk publicering", der gør det klart at statens
>  e-publikationer skal overholde internettets tekniske
>  standarder.
> </alternativ>

Bedre end den gamle formulering.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!