Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: Ulæselige websider fra det offentlige)

On Thu, 9 Aug 2001, Peter Toft wrote:

> Overordnet er jeg helt enig med Jacob i at sende et
> indlæg - også at det ikke bliver dårligere af en sjat
> intern kritik først.

Jeg er med på at sende det i SSLUGs navn. Og ellers som
medunderskriver. Men det skal lige have tid til at modne lidt
- mao. skyd løs, det ser godt ud indtil nu!

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

My mother uses Linux, too