Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læselige websider fra det offentlige)

Torsdag 09 August 2001 19:16 skrev du:
> on Thursday 09 August 2001 18:01, Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug>

	<SNIP>

> Vi opnår ikke noget ved at skrive usandheder. Det får blot
> beslutningstagere hos DR til at ryste på hovedet.
>
> Her er et revideret forslag

	<SNAP>

> Hvis man besøger Danmarks Radios websted, DR Online, med den
> norske browser "Opera" eller Open Source-browseren
> "Konqueror" bliver man høfligt bedt om at anskaffe sig en
> browser fra Microsoft eller Netscape. Hvis man ignorerer den høflige
> opfordring og klikker videre til det man nu egentlig ledte
> efter så dukker samme - nu noget mere irriterende opfordring - atter op
> igen.

Jeg kan helt klart forholde mig bedre til denne version da
jeg synes referencer til Microsoft's monopol er irellevante når
DR også henviser til Netscape.
Det handler ikke om monopoler, men om at følge