Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: U læseligewebsider fra det offentlige)

Jonas:

> Jeg synes det er lige lovlig hårde ord. DR ønsker ikke
> bevidst at diskriminere folk, der ikke bruger
> Microsoft-produkter. De henviser jo også til Netscape.

Det bliver for kompliceret for læserne, hvis vi skal til at
skrive Microsoft og AOL.

> Vi er enige om at det er kritisabelt at deres site ikke
> kan læses tilfredsstillende med andre browsere, men
> derfor bør vi IMHO ikke rette skytset mod deres påståede
> forkærlighed til Microsoft.

Hvis vi ikke forenkler forklaringen mindst så meget som jeg
allerede har gjort taber vi langt de fleste læsere og opnår
dermed ikke noget.

Jacob

PS: Hvis dette:

       http://hugin.ldraw.org/temp/dr-online.png

    ikke kan kaldes en opfordring til at hente MSIE, så ved
    jeg ikke hvad der kan (uden fusk med at skalere
    vinduet).