Re: [PR] DR Online i Microsofts tjeneste? (Was: Ulæselige websider fra det offentlige)

In article <sslug@sslug>, "Jacob
Sparre Andersen" <sslug@sslug> wrote:

> [ FUT sslug.pr (venligst) ]
>
> Snakken om DR's håbløse websted har fået mig til at grave et gammelt
> indlæg for brug af åbne standarder i det offentlige frem.
>
> Ideen er at gå efter at det er tvivlsomt om DR Online lever op til det
> jeg opfatter som DR's formål; at oplyse borgerne og dermed hjælpe dem
> til at være aktive deltagere i vores demokratiske samfund.
>
> Er der nogen der kan finde DR's formålsparagraf?
>
> <udkast type=læserbrev>
>  <udgaver>
>   0.1 - Ser om bolden vil rulle (sparre).
>
>  <mangler>
> [...]

Jeg synes dette "brev" (ved ikke helt hvad man skal kalde det) er fint
:-)

Jeg har samme holdning som Henrik - vil SSLUG ikke ligge navn til vil jeg
gerne skrive under.

Hvad angår det tekniske ... jeg ved ikke. Man må gå ud fra at modtageren
(som vel er DR) har folk der i det mindste kan forstå lidt af det.

--
Gitte Wange Jensen

Either (a) Solaris has solved the faster-than-light problem, and Sun
engineers should get a Nobel prize in physics or something.
(b) Solaris "scales" by being optimized for 10000 entries, and not
speeding up sufficiently for a small number of entries. You make the call.

	- Linus Torvalds