Re: [PR] Succes skyld i opdeling [1.0]

Claus:

> Så er den klar til at blive sendt. Gør du det Hans?

Vent et øjeblik.

> [...]
>     Glemte lige rettelsen fra Kim Schultz om Open Content.
>     Tilføjet antallet af bidragsydere (Claus Sørensen)
> 0.6 Rettelse fra Kim Schulz og Hans Schou.
> 0.7 Kommarettelse fra Ole Michaelsen.
> 0.8 Omfavnsrige -> omfangsrige (Hanne Munkhom)
> 1.0 130 bidragsydere rettet til 150 (Peter Toft).
>     Hovedoverskrift rettet til 2'eren (efter tre stemmer).
>     Ekstra overskrift fra Hans Schou.
>
> <OVERSKRIFT>
> 1. Dansk Linux-bog opdelt
> 2. Succes skyld i opdeling af dansk Linux-bog
> 3. Bogen, der blev brændt, før den blev tryk, delt op

s/tryk/trykt/

> 4. Friheden til at vælge Linux-bøger
> 5. Friheden til at vælge flere Linux-bøger
> 6. Dansk Linux-bog yngler
> 7. Gratis bøger på Internet
> </OVERSKRIFT>
>
> <PM>
> Den danske Open Contents-bog "Linux -Friheden til at vælge"

s/Linux -Friheden/Linux - Friheden/

> er nu blevet så omfattende, at folkene bag bogen har delt
> den op i 5 mindre bøger. Lige før bogen blev delt op fyldte
> den godt 300 A4-ark, hvilket må betegnes som i overkanten
> for de fleste, der ønsker lidt kendskab til Linux.
>
> De 5 bøger, som bogen nu er opdelt i, er:
>
> Linux - Friheden til at vælge
> Linux - Friheden til systemadministration
> Linux - Friheden til at programmere
> Linux - Friheden til sikkerhed på internettet
> Linux - Friheden til egen webserver
>
> Hvor "Friheden til at vælge" er begynderbogen.

s/er begynderbogen/er en begynderbog/

> Med tiden kan der kommer flere bøger, hvis nogen af de

s/kan der kommer/kan der komme/

> eksisterende bliver for omfangsrige eller et andet relateret
> emne er så interessant, at nogen kan skrive en hel bog om
> det. Blandt andet er der en på vej om Linux-kernen.
>
> De nye bøger består ikke kun af den oprindelige Linux-bog,
> men også af en række andre danske Open Contents-værker

s/Open Contents-værker/Open Content-værker/

Jacob
--
"There are only two types of data:
                         Data which has been backed up

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]