Re: [PR] PM: Linuxbog splittet - hvilken overskrift?

Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>Med Stephen Kings bog på nettet, synes jeg skal have noget i den
>retning.
>
>"Gratis bøger på Internet"
>Overskiften er i den grad forkert, idet det er en "fri bog"
>mere end det er en "gratis bog". Hvis ikke du får den
>forærende af en ven, koster det dig noget at få den.
>
>Men jeg tror den overskrift fænger bedre.
>De andre overskifter skal med i PM'en.

Hvor vil du hen med det du skriver?

Vil du have en overskrift der hedder "Gratis bøger på Internettet"
eller "Frie bøger på Internettet".

Du har tabt mig Hans....

Med forvirrende hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug
2765 Smørum              kurser og foredrag        Web:    www.plomus.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]