Re: [PR] PM: Linuxbog splittet [0.2]

"Claus Sørensen" skriver:

> 0.1 Første udkast
> 0.2 Rettelser fra Ole Tange, Ole Michaelsen, Henrik Grove, Hans
>     Schou og Claus Sørensen. Nye overskrift forslag fra Claus
>     Sørensen. Enkelte tilføjelser af Hans Schou og Claus Sørensen.
>
> <OVERSKRIFT>
> 1. Dansk Linux-bog splittet
> 2. Succes skyld i opdeling af dansk Linux-bog
> 3. Bogen, der blev brændt, før den blev tryk, splittes op
> 4. Friheden til at vælge Linux-bøger
> 5. Friheden til at vælge flere Linux-bøger
> 6. Dansk Linux-bog yngler
> </OVERSKRIFT>

> [...]
Jeg synes at der bør stå [tilføjelser med UPPERCASE]:
Den danske OPEN CONTENTS Linux-bog "Linux -Friheden til at vælge" er nu
blevet....

Da teksten ikke helt gør klart fra starten at det faktisk er en sådanne
vi har med at gøre. Det kunne jo være en hvilken som helst bog, og da
det først nævnes helt til sidst i teksten, så virker det på mig som om
dette ikke er en vigtig del - hvilket det jo bestemt er.

--
-
 MVH

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]