PM: Linuxbog splittet [0.1]

Jeg svarer lige på sslug-pr istedet.

Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>[arghh, nok ikke lige den :) ]

Det har du nok ret i.

>4. Linux-bog på dansk i seks bind

>{hmmm, hvor troværdig er den optælling?]

Jeg tror faktisk de er ret troværdige, selvom det næsten er umuligt
at finde rundt pg bruge det til noget fornuftigt.

>Mange danske computer-blade har flere gange haft bogen med
>på CD-ROM.

Det skal vi også have med.

>[måske kun link til http://www.sslug.dk/linuxbog/]

Se svaret til Ole Tange

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug
2765 Smørum              kurser og foredrag        Web:    www.plomus.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]