Re: [PR] Re: [BOG] PM: Linuxbog splittet [0.1]

Fra: Ole Tange <sslug@sslug>

> sslug-pr.

Så var det derfor jeg ikke fik den to gange ;v)

> Forslag til pressemeddelelse om opsplitningen af Linuxbogen.

<<<SNIP>>>

> Skal vi ikke nøjes med den vigtige? Bidrager de andre med mere
> information?

Er det op til os at afgøre? Jeg synes, det er en hjælp for journalisterne,
hvis de nu gerne vil i kontakt med nogen af dem for at uddybe, hvorfor
de gør det (især dem der trykker bogen efter ordre).

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45
Nøddelunden 110           Linux-rådgivning,        Email:   sslug@sslug
2765 Smørum              kurser og foredrag        Web:    www.plomus.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]