Re: [PR] 10.935 underskrifter 30/6 kl 11:36

On Sat, Jul 08, 2000 at 10:04:32 +0200, Hans Schou wrote:

> En anden ting der irretere mig er at der kun kom under
> 2000 underskrifter fra DK+SE.
> Jørn Pejdal har lavet en liste fra DK+SE og det er lidt
> skuffende at der ikke er flere.

Hvorfor er der ikke en logo med link fra forsiden
eller http://www.sslug.dk/bestyrelsen/swpat.html
til http://petition.eurolinux.org/ ?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]