Re: [PR] 10.935 underskrifter 30/6 kl 11:36

Hanne Munkholm wrote:

> Det var bare fordi han blev bekymret da det pludselig
> væltede ind med underskrifter, og hans server blev lidt
> træt. Vi havde ikke fortalt ham at vi gik ud med en
> PM den dag...

Jeg tror nu ikke han var bekymret, han undrede sig bare.

En anden ting der irretere mig er at der kun kom under
2000 underskrifter fra DK+SE.
Jørn Pejdal har lavet en liste fra DK+SE og det er lidt
skuffende at der ikke er flere.

Skal vi sende en announce ud om "tak til dem der deltog"
(+ bla bla). "Man kan stadig deltage.."
"Softwarepatenter gør at Open Source vanskeligere kan
distribueres". "The world needs you. Sign NOW!!!"

...et eller andet i den retning.

--
best regards

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]