Re: [PR] 10.935 underskrifter 30/6 kl 11:36

On Fri, 7 Jul 2000, Peter Toft wrote:

> Det var ikke eksakt - jeg er ret sikker på at det bare
> var mange som reagerede på den PM vi udsendte.
> Vi ramte jo 5500 personer + pressen. Det giver nok nemt
> en del respons.

Det var bare fordi han blev bekymret da det pludselig
væltede ind med underskrifter, og hans server blev lidt
træt. Vi havde ikke fortalt ham at vi gik ud med en
PM den dag...

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://www.aub.dk/~luke/

Let us build a nightmare-nation
Learn and work as never yet
That this cold new generation
Faith in its own fears beget

-- Alphaville, Germany with love

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]