Re: [PR] 10.935 underskrifter 30/6 kl 11:36

Peter Toft skriver:

> Fra en af dem som administrerer den maskine fik jeg en
> mail
>
> "Anybody knows why we get 10 signatures per minute from
> Danmark ?"
>
> YES!

Det er jo bare for fedt at høre, at folk rent faktisk tager sig sammen
og går ind og skriver under.
Håber da at folk foresætter i den stil!

--
-
 MVH

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:40 CEST [an error occurred while processing this directive]