Re: [PR] SWPAT (indskudt kommentar)

Hans Schou wrote:

> Den tror jeg ikke vi får igennem. Et AIDS-patent eller
> pest-patent vil stadig gælde, om så en million mennesker
> døde.

Med "dagligdags" mener jeg at der ikke er tale om en ny
opfindelse, men noget som allerede _er_ dagligdags. Jo,
det får vi igennem.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\\        http://www.aub.dk/~luke/

"I don't think Microsoft is evil in itself; I just
think that they make really crappy operating systems."
-- Linus Torvalds