SWPAT (indskudt kommentar)

Martin: Du har ikke oversat mit sidste afsnit, som også er en
smule uklart. Men jeg har en eller anden idé om at OpenSource
måske ikke kan bryde et patent.

Der er et eksempel på nogle som gik til det danske
patentdirektorat for at finde beskrivelse af en god
højtalerforstærker. De fandt en god patentbeskyttet
en, som de gik hjem og byggede. Det måtte de godt, da
der ikke var tale om et produkt til andre, men kun
noget til dem selv.

Det jeg agiterer for er, at den kildekode man downloader,
'bygger' man selv til noget brugbart.
Kan du følge mig? Er jeg helt ude i skoven?

Skal vi samle penge ind til at kører en retsag mod UNISYS?
F.eks. på New Zealand. De skulle have et ret godt retsvæsen.
Vi skal selvfølgelig have en homepage til at rejse pengene.
Hvad med http://the.world.vs.unisys.org ?

--
best regards