Sv: [PR] Linux Demo Day [0.4]

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Hans Schou <sslug@sslug>

>såvidt jeg er orienteret er denne pm allerede blevet sendt ud
>tirsdag morgen, eller mandag nat.

Hvis den er sendt ud - så må vi jo hellere stoppe.

Jeg troede bare, at alle PM blev annonceret her, når de var blevet sendt
ud.

Med andre ord - at denne mailliste også var medlem af presselisten.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk