Re: [PERL] @INC problem

On Mon, 23 Jun 2003, Meyland Peter wrote:

> BEGIN failed--compilation aborted at ././sysconftool line 6.
> Can't locate IO/File.pm in @INC (@INC contains:
> /usr/local/lib/perl5/5.6.1/i686-
> linux /usr/local/lib/perl5/5.6.1
> /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.6.1/i686-linux
>  /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.6.1 /usr/local/lib/perl5/site_perl .) at
> ././s
> ysconftool line 6.
> BEGIN failed--compilation aborted at ././sysconftool line 6.
> make[1]: *** [install-configure-local] Error 2
> make[1]: Leaving directory `/home/peterm/linux/mail/courier-imap-1.7.3'
> [...]

Det ser ud til at du ikke har Perl pakken IO::File installeret. Hvad sker
der, hvis du udfører

  perl -MIO::File

Hvis denne kommando giver dig samme fejlmeddelelse, så skyldes det helt
sikkert, at du ikke har pakken installeret. I så fald må du downloade og
installere den. Nu er jeg ikke den store haj til Redhat, men der må vel
findes en rpm-pakke, der indeholder denne perl-pakke? Ellers kan du
downloade en tar-ball fra CPAN.org.

Hilsen

--Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]