Re: [PERL] hvilken variable indeholder sidste signal der blev sendttil script'et

On Sun, 15 Jun 2003, Valdemar Lemche wrote:

> sub shutdown {
>     print "shutting down...\n";
> }
> ---
>
> i hvilken variable kan jeg finde hvilket signal (dvs enten INT eller TERM),
> der rent faktisk blev sendt til mit script?
> saa jeg i stedet kunne script min sub saaledes:

Din shutdown signal handler bliver kaldt med et argument, der gerne skulle
være navnet på det signal, der udløste at handleren blev kaldt.
Argumentet henter du bare med shift som sædvanligt.

--Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]