hvilken variable indeholder sidste signal der blev sendt til script'et

hvis jeg har et perl script, fx:

---
#!/usr/bin/perl

$SIG{'INT'} = 'shutdown';
$SIG{'TERM'} = 'shutdown';

sub shutdown {
    print "shutting down...\n";
}
---

i hvilken variable kan jeg finde hvilket signal (dvs enten INT eller TERM),
der rent faktisk blev sendt til mit script?
saa jeg i stedet kunne script min sub saaledes:

---
shutdown {
    print "caugt $signal, shutting down...\n";
}
---

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]