Problem med % i alm udtryk

Hej i gruppen

Jeg er meget ny i Perl; men det ser jo spndende ud.

Jeg er rendt ind i flgende problem

Jeg har en @skabelon
den vil jeg gerne have splittet ved elementet:

<%numre%>

(ja der er en grund til at det har det tåbelige format)

foreach$skab(@skabelon)

{
    push(@del1,$skab);
}

}until($skab=~/<%numre%>\n/);

Hvordan får jeg lige match, jeg synes at jeg har prøvet alt.

--
Med venlig hilsen

Christian Treldal
Brug aldrig et gui til din opsætning, før du er 125% sikker på
hvad det gør ved dine filer.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]