Re: [PERL] Persistering

On Mon, 2 Jun 2003, Kaare Rasmussen wrote:

> Hvis du kommer frem til et resultat, vil jeg meget gerne høre om det.

Jeg har lige forsøgt. Jeg installerede Debian pakken

  libxml-dumper-perl

og forsøgte at serialisere en datastruktur bestående af et array med 2
hash referencer samt en streng med æøåÆØÅ. Og ud kommer den nydeligste XML
med de danske karakterer enkodede i UTF-8. Jeg kan sende dig det, hvis du
er interesseret, ellers bare check man XML::Dumper.

Jeg forsøgte også at serialisere en code-reference, men det lykkedes dog
ikke på nogen persistent vis.

Men alt i alt et positivt førstehåndsindtryk.

--Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]