Re: [PERL] Persistering

On Mon, 2 Jun 2003, Kaare Rasmussen wrote:

> Hehe. Der går nemt religionskrig i den slags :-)

Ja, men det skulle nu ikke forstås som, at jeg foretrækker Storable frem
for Data::Dumper. Det kommer meget an på sammenhængen synes jeg.

> Noget, du har prøvet?

Nej, men det kunne være at jeg skulle tage et kig på sagerne. Jeg sidder
nemlig selv og roder en del med serialisering af Perl data-strukturer.

> Sorry, bitfejl i den gamle hukommelse. Jeg mente selvfølgelig SOAP::Lite.

Skal det forstås således, at du har fundet en bug i SOAP::Lite's
serialisering? Kan du beskrive problemet nærmere?

--Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]