Re: [PERL] Persistering

On Mon, 2 Jun 2003, Kaare Rasmussen wrote:

> Hvis man lige skal gemme en datastruktur, har Data::Dumper været en af de
> nemmeste metoder IMHO.

Der er jo også Storable.

> Men hvis jeg gerne vil gøre det som XML - så data kan tilrettes af andre -
> plus alle andre fordele ved XML - hvad så?

Tag et kig på

  http://search.cpan.org/author/MIKEWONG/XML-Dumper-0.62/Dumper.pm

> Er SOAP::Simple vejen frem? Jeg prøvede den til et projekt, men den gjorde
> ikke arbejdet perfekt. Måske var strukturen for vanskelig, men det er
> nødvendigt at kunne gemme hashes med arrays med hashes osv osv.

Det er klart at data serialisation er vigtig i SOAP sammenhæng. Jeg ved at
det fungerer fint med SOAP::Lite - SOAP::Simple kender jeg til gengæld
ikke.

--Anders

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:55 CEST [an error occurred while processing this directive]