Re: [PERL] Eksisterer en fil eller et katalog?

"Christian Wix" <sslug@sslug> writes:

> Tak for tippet. Hvor søren ved man fra, at det er sådan man skal slå op i
> perldoc?

'perldoc -f' er et genialt opslagsværk, når man skal vide hvordan
perl-funktioner opfører sig. Men det er nok nødvendigt at man ved hvad
man har brug for på forhånd.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]