Re: [PERL] variable / automatisk

"Henning Hansen" <sslug@sslug> writes:

> Jeg kunne godt bruge lidt hjælp da jeg er sikker på at en "perlhaj"
> kan få dette til at fylde een linie. Men jeg  ved ikke hvordan man får

Måske ikke helt en linje:

no strict refs;
do {
  if ($"status$_" eq 'I GANG') {
    $"h$_" = sprintf("%.2f", $"h$_");
    $"u$_" = sprintf("%.2f", $"u$_");
  }
} foreach (1 .. 11)

Men det er nok ikke en kodestil jeg vil anbefale.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]