Re: [PERL] Søge efter URL's

On Thu, 17 Jan 2002, Thomas Rokamp wrote:

> Jeg savner et regulært udtryk, der i en eller anden stump tekst kan "finde"
> de URL'er der måtte være. Jeg har forsøgt lidt selv, men det lykkes ikke
> rigtig. En søgning på google giver heller ikke nogen specielt brugbare
> resultater.
> Er der nogen af jer, der ligger inde med et sådan?

Jeg kan huske, at nogen en gang lavede DET regulære udtryk, som matchede
præcist alle URLer, som var gyldige i henhold til RFC'en og som ikke
matchede nogetsomhelst andet.

Det fyldte 8 kb og indeholdt ret mange '(?:'.

/Ole
--
Søges: 2-3 vær. lejlighed i Kbh K N Ø V. Eje, andel eller leje. Pris < 55/m2
Så hvis du kender nogen, der kender nogen, så drop en mail.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]