Re: [PERL] Søge efter URL's

----- Original Message -----
From: "Lars G. T. Jørgensen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Friday, January 18, 2002 10:25 AM
Subject: Re: [PERL] Søge efter URL's

> HTML::LinkExtor - Extract links from an HTML document
                  Det nytter jo næppe --> ^^^^

Såvidt jeg forstod problemet var det at han bare har en tekst med nogle
url'er stående i, HTML::LinkExtor kigger vel efter <a href'er som ikke vil
findes hvis der bare står en url..

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]