Re: [PERL] Søge efter URL's

On 18 Jan 2002 00:00:07 +0100
Jacob Eiler <sslug@sslug> wrote:

> Lidt simplere:

passer {2,3} mere nu hvor vi har fået .name .firm osv.  :o)

MVH
Kim Schulz

--
[              http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!            ]
[                           Seneste artikel:                           ]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]