Re: [PERL] Shell module

"Simon B. Nielsen" <sslug@sslug> writes:

> Det var sådan noget jeg søgte. Jeg havde forsøgt at læse dokumentationen til
> Shell modulet man fattede tydeligvis ikke en brik. Jeg vidste ganske enkelt
> ikke hvordan jeg smed parametre til min kommando - ganske enkelt.

Dokumentationen er ikke så god til Shell.pm, men selve koden er ganske
god at læse. Det er et glimrende eksempel på et meget lille modul med
en meget enkel AUTOLOAD-funktion og et eksempel på en import-funktion,
der ikke bare er arvet fra Exporter.pm.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]