Re: [PERL] Perl på SUN-maskine

In <sslug@sslug> "Christian Wix" <sslug@sslug> writes:

>Jeg har et script, som kører fint på min Linux-box og på en af DTU's
>AIX'ere. Når jeg afvikler det samme script på en SUN-maskine, får jeg
>følgende fejl:
[snip]

Min erfaring med Sun's med-leverede perl-pakke er, at det bedste man
kan gøre ved den er at installere sin egen version. Selv den
færdig-pakkede version på www.sunfreeware.com er bedre.
--
Henrik Storner <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]