Re: [PERL] Perl på SUN-maskine

On Thu, 10 Jan 2002, Christian Wix wrote:

> Jeg har et script, som kører fint på min Linux-box og på en af DTU's
> AIX'ere. Når jeg afvikler det samme script på en SUN-maskine, får jeg
> følgende fejl:
>
> gauss(cXXXXX) $ perl matrix.pl ja
> syntax error in file matrix.pl at line 3, next 2 tokens "use strict"

Hvad siger perl --version?

/Ole
--
Søges: 2-3 vær. lejlighed i Kbh K N Ø V. Eje, andel eller leje. Pris < 4500/md
Så hvis du kender nogen, der kender nogen, så drop en mail.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:54 CEST [an error occurred while processing this directive]