[PERL] Flere "substitutes" på én linie [NEWBIE]

Lad mig starte med at sige at jeg er en "Perl Newbiew", så jeg unskylder på forhånd hvis spørgsmålet er banalt ;-)

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg "erstatter" flere ting i samme variabel på én linie ?

Hvordan får jeg f.eks. dette over på én linie:
$month =~ s/Jan/01/g;
$month =~ s/Feb/02/g;
$month =~ s/Mar/03/g;

Mvh.

Christian

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]