Re: [PERL] Søg og erstat -> Hurtigt hack ønskes

René Seindal wrote:

> Ih, hvor er vi åbne og tolerante.
>
> "There's more than one way to do it" er ikke mottoet her.

Jeg synes selv at jeg er både åben og tolerant...
Og jeg kom da også med hele to løsninger ud over din. Til referatet er min
modvilje mod shell'en er ikke hastigheds relateret, men derimod
sikkerhedsrelateret (system med en parameter er næsten altid et problem).

Versionen der ikke fork'er er derimod den hurtigste (af de mulighedder vi har
haft her i hvert fald). Jeg har da heller ikke opfundet noget nyt men blot
expanderet "perl -pi ..." udfra perlrun.

Blot fordi der er flere måder at gøre det, betyder ikke at de alle er lige
gode...

./borup

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]