Re: [PERL] Søg og erstat -> Hurtigt hack ønskes

Ih, hvor er vi åbne og tolerante.

"There's more than one way to do it" er ikke mottoet her.

--
René Seindal (sslug@sslug)			http://www.seindal.dk/rene/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]