Re: [PERL] Søg og erstat -> Hurtigt hack ønskes

Rene Seindal skrev:

> Hvorfor skulle det være en spøg? Det er netop en af unix's stærke sider,
> at man så let kan bygge på andre programmer.

Men så er *dette* en spøg!

> At undlade det er blot et tegn på at man ikke har forstået unix-ideen
> fuldt ud.

Sagen er nok at nogen ikke har forstået perl-ideen. Og dette er
jo en perl mailing liste, så der bruger man perl løsninger.

#!/usr/bin/perl
        system("echo -n \"Rene \"") || die;

Tak for lektionen. Nu forstår jeg perl meget bedre.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]