Re: [PERL] Filstørrelse på mailserver

On Wed, 15 Mar 2000, Niels Brinch wrote:

> Hvordan finder jeg størrelsen på en fil, når den stadig ligger på min
> mail-server? Det er på en regulær pop-adresse som scriptet har adgang til.

telnet mail.server.dk 110
user dig
pass ditpasswd
list

(OK, det var ikke særligt perl'sk. Hvis det ikke løser dit problem, så
prøv at finde et modul med POP3 på CPAN)

/Ole
--
Livet er for kort til fsck  --  reiserfs

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]