Re: [PERL] Køre et program som root...

Ole Tange wrote:

> Prøv at se på taintperl  man perlsec

er det Apache::PerlSections du mener ??
Og hvad er taintperl ?? en man perlsec virker ikke på min box, jeg har
en perl 5.xxx installeret..

Er der ikke en eller anden der kan komme med nogle eksempler ?

--
Hilsen \ Sincerely
	Lennart Hansen (sslug@sslug)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]