Re: [PERL] DATETIME fra perl

On Thu, 9 Mar 2000 11:32:09 +0100 (CET), Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

> Kik på timelocal/Time::Local

Ja, men som jeg ser det løser den ikke rigtigt problemet. Så vil jeg vel stadig
skulle lave en MONTH{'Jan'}=0;MONTH{'Feb'}=1 etc. Eller der der noget jeg har
overset? - Ole, kan det laves om en one liner? :)

--
Most kind regards,
Kristian Bjoernskov, <mailto:sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]