Re: [PERL] Linux passwords

Kristian Bjørnskov wrote:

> API'erne eller de indbyggede programmer. Jeg vil dog ikke mene at mit program
> vil være særligt vanskeligt at skrive om til at benytte shadow og MD5.

Hmm.. MD5 how ??
Jeg har leget med tanken et stykke tid nu, men et par bruger
oprettelse's programmer, men jeg kan ikke få nogte MD5 til at funke..

kan du ikke droppe et eksempel ?

--
Hilsen \ Sincerely
	Lennart Hansen (sslug@sslug)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]