Re: [PERL] Linux passwords

On 3 Mar 2000, Lars Clausen wrote:

> [... /etc/passwd program ...]
>
> Med mindre man bruger shadow passwords, MD5, NIS, Kerberos eller andet der
> ikke har de simple passwords i /etc/passwd.

Man må kunne lave en PAM-version af programmet. Jeg har prøvet at vride
armen om på PAM for at få den til at læse fra STDIN, men den vil meget
hellere læse fra /dev/tty.

Er der nogen, der har lavet en PAM-version af password-skifte-programmet.

/Ole
--
Livet er for kort til fsck  --  reiserfs

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:52 CEST [an error occurred while processing this directive]