Hvordan skifte fra LVM til andet filsystem

Hej sslug

Jeg er skiftet fra en ReadyNAS Duo fra NetGEAR til en DS207 fra Synology.
Min ReadyNAS har lavet min harddisk om til en LVM disk, og jeg skal på en eller anden måde ha' lavet et andet filsystem på disken, så min Synology kan læse disken. Jeg forstår simpelthen ikke ideen med LVM, så er der nogen der kan gi' mig en ide til (eller link) hvordan jeg kan gribe det an?
Jeg har backup af alt fra disken, så den må gerne formateres.
Harddisken er en Western Digital Caviar Green 1TB (WD10EADA - 00L5B1), og jeg har den siddende i en usb dockingstation.

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]