Re: [NOVICE] Connection failed

Den 19-04-2013 22:02, Jim Oksvold skrev:

det er leggetid for de minste :-)

Jeg håber du fik puttet ungerne inden de blev al for trætte; og så i øvrigt mange tak for dit indlæg.
Der er tilsyneladende noget at hente på den hjemmeside, du henviser til.

Jeg faldt straks over bemærkningen
Warning Use it at your own risk
og jeg skal derfor studere indholdet nærmere inden jeg vover at bruge noget af det.

Der står også > Please, make sure that you actually need a specific repository instead of blindly adding it
og det er jeg ikke helt sikker på, at jeg gør.

Når jeg interesserer mig så meget for at opdatere, så skyldes det at min laptop jævnligt minder mig om, at der ligger en opdatering og venter på mig og så er det da trist ikke at kunne hente den.

Sandkassen er en lokal linuxgruppe som mødes face to face hver mandag i Roskilde og der vil jeg bede om hjælp til at komme videre.

God dag.

--
Venlig hilsen Louis
Computer: HP Pavilion dv5000

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]