Re: [NOVICE] Har lige installeret Ubuntu 12.04 og ha r brug for lidt hjælp

<klip>

> https://launchpad.net/~webupd8team/+archive/java
> der er en vejledning.
>
> Installer java7 derfra, IKKE java8 hvis det skal virker
> med alle netbanker, jeg har siden februar opdage problemer
> med java8 og nemid login til flere netbabnker ;(

Og som man kan se i den originale post er den faktisk allerede tilføjet.

mvh
Folmer

<klip>

--
Folmer Fredslund

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-05-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]